10 Aralık 2013 Salı

NARS Guy Bourdin Allık Paleti

Merhabalar

Instagram'da bu paletin Türkiye'ye geldiğini duyar duymaz koştum, gittim aldım. Kalmamıştır diye çok korktum hatta görevliye gözlerimi kapatarak bile sormuş olabilirim. Evet var elimizde deyince adamcağınız boynuna atlamadığım için çok mutluyum. Eheheheheee diye bir tepki verdim ama, inkar edemem.

Her neyse. Bu paletin içinde bildiğiniz gibi Nars'ın 3 tane en çok satan allığı ve bu palete özgün 3 tane allığı var. Eğer sizin de benim gibi daha önce hiç Nars allığınız olmamışsa, çok iyi bir seçenek!

Bu Guy Bourdin koleksiyonu ile çıkmış bir palet. Yani sınırlı üretim.


Ambalaj klasik Nars ambalajı. Çok kolay kir-toz tutuyor. Bu pek hoşuma gitmese de çok şık durduğu bir gerçek.


Çok, çok güzel...


Renklere yakından bakalım, isimlerini görelim:



Devotee: Palete özgün renklerden bir aydınlatıcı, pembe alt tonlu. Aşık olmadım ama sevdim.


Mistinguette: Tam olarak bir barbie pembesi, renk korkutucu gözükse de hafif bir elle sürüldüğünde güzel bir sonuç verecek allık. Bana biraz The Balm'ın Down Boy'unu hatırlatıyor. Bu renk de palete özgün.


Orgasm: Artık duymayan kalmadı. Nars'ın belki de en popüler allığıdır. Birçok kez ödül almışlığı da var hatta. Çok güzel bir renk <3 Pembemsi şeftali ve altın ışıltılı. Ama isim, cık cık cık.




Laguna: Bu da aynen Nars'ın en çok satan allıklarından biri, daha doğrusu bronzer. Fotoğrafta turunculuk var gibi gözükse de yüzde turuncu durmayan, güzel bir bronzer.


Deep Throat: Nars'ın sahibinin sapık olduğunu biliyor muydunuz? Bu allık benim şimdiden en sevdiğim allıklar arasına girdi ama biri sorsa söyleyemeyeceğim adını. Orgasm'a benziyormuş gibi gözükse de Orgasm daha altın ışıltılı ve bunun şeftalisi ağır basıyor.


Goulue: Çok güzel bir mürdüm, çok beğendim. Önümüz kış, ne güzel makyajlar yapacağım ben bununla.


Pigmentasyon, kalıcılık şahane. Zaten Nars bu konularda kendini kanıtlamış durumda. Bu ürünün bir özelliği de benim ilk Nars ürünüm olması. Bayıldım. Açıp açıp bakıyorum hala.

Fiyatı 155 TL. Benim %10 indirimim vardı, 139'a geldi =) Gayet uygun olduğunu düşünüyorum. Mutluyum!
Ben Palladium Sephora'dan aldım. Eğer siz de bulursanız, kaçırmayın!

Sevgiler :)

9 yorum:

  1. Ağlamak istiyorum :( Ben Ankara'ya gidene kadar üstünde yeller esecek senin bulabilmene sevindim canm güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet çok çabuk tükendi maalesef :(

      Sil
    2. blogumda bir çekiliş başlattım katılmak istersen beklerim(makyajhanesi.blogspot.com)
      sevgiler :)

      Sil
  2. Offfff! Nefismiş nefis
    Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Renkler çok hoşmuş.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil