14 Aralık 2013 Cumartesi

Flormar Lights Of Flowers Koleksiyonu LF02, LF11 Allıklar, LF24 Far ve Dupe Alarmı

Merhabalar

Flormar'ın Lights Of Flowers koleksiyonundaki büyük indirim hepimizin malumu. Bu indirim bitmeden ben de elimdekileri göstereyim dedim, ekstra olarak bir de dupe var :)

LF02 Allık

- Fotoğrafta fazla renkli gibi çıksa da ben Real Techniques Setting Brush ile aydınlatıcı olarak uguluyorum, bayılıyorum.
- Yapısı biraz sert ama renk verişi gayet yerinde.
- Kalıcılığı da çok iyi.
- Ambalaj desen çok çok şık, Allıklarımın arasından parlıyorlar :) Fakat üstünde parmak izi kalıyor aşağıda gördüğünüz üzere.
- Burnunuzu çok yaklaştırdığınızda değişik bir kokusu var ama yanakta, fırçada kesinlikle kokuyu almıyorsunuz.
- Fiyatı şuan 6.90, daha ne olsun?









 LF11 Allık

- Acayip güzel bir mercan rengi var. Renk korkutucu gelse de hafif uygulandığında çok güzel oluyor.
- Çok pigmentli. Alırken dikkatli olmak lazım.
- Diğer özellikleri yukarıdakiyle aynı :)










LF24 Far

Sanırım koleksiyondan en güzel bulduğum ürün. Birazı aldığımda kırılmıştı, ben de presslemekle uğraşmadım zaten büyük bir far.

- Çok pigmentli.
- Kalıcılığını henüz test etmedim ama her far bence far bazıyla sürülmeli.
- İnanılmaz güzel bir rengi var.
- Şuanki indirimle fiyatı 3 veya 4 lira!
-  MAC Marilyn Monroe koleksiyonundaki Showgirl fara inanılmaz benziyor, hatta pigment açısından bir adım önde!







 Gün ışığına tam doğrultulduğunda :


Eve yansıyan ışık:


Farklı bir açıdan. <3 <3 <3


Solda Flormar, sağda MAC, gün ışığına doğrultulduğunda


Solda Flormar, sağda MAC, eve yansıyan ışık



Sevgiler :)

5 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir rengi varmış gittiğimde farlara hiç bakmamıştım pişman oldum almadığıma.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer stoklarda varsa bence bir bak, çok güzel çünkü :)
      Teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. Ürünlerin kalitesi nasıl peki bu konuda da bilgilendirsen sevinirim :) İzlemeye aldım seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerin kalitesi gayet iyi bence, Flormar son zamanlarda kendini epey geliştirdi :) Normal fiyatlarına almazdım fakat bu indirimli fiyata gayet iyi. Benim cildimde bir reaksiyona da sebep olmadı :)

      Sil
  3. very nice shades!
    I am Following you now. Will Really Appreciate if you follow back as well :)
    xoxo
    Red Alice
    http://redraoalice.blogspot.com/

    YanıtlaSil