5 Haziran 2013 Çarşamba

Bu Blogda Direniş Var!

Merhaba

Bugün son sınavlarıma da gireceğim, tatilin gelmesiyle blogumla daha çok ilgilenmeyi düşünüyordum fakat ülkece öyle bir durumdayız ki, blog, makyaj vs düşünebileceğim en son şeyler.
Beni bilen bilir, ne kadar Atatürkçüyümdür. Şuan yaşananlar güzel şeyler değil, ama ben yıllardır bu günü bekliyorum. İnsanların uyanmasını, Boşbakan'a direnmelerini. Faşizme karşı olsam da, belki şuan bizim canımız acıyor fakat yakında iktidarın da canı acıyacak. Bir daha sandık seçimlerinden mutlu ayrılamayacaklarını düşünüyorum. Çünkü o "evde tuttuğumuz %50" diye tabir ettiği çoğunluğun bir kısmı direnişteydi, bir kısmı da Twitter, Facebook gibi sosyal medyalardan tepkilerini gösterdiler.
Üzgünüm Tayyip ama sen artık bittin.

Direniş uğruna canını feda eden Abdullah Cömert'e Allah'tan rahmet, yakınlarına da sabır diliyorum. Bir amaç uğruna ölen kimse, asla boşuna ölmemiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder