15 Mayıs 2013 Çarşamba

Essence Match 2 Cover Kapatıcı

Merhaba

Bugün Türkiye'ye gelir gelmez sabahın körü yataktan fırlayıp koşarak aldığım bu kapatıcıdan bahsedeceğim.
Benim göz altlarım mordur, ama genetik değil. Sonradan olma. O yüzden kapatıcılar epey ilgi alanıma giriyor. Bu ürün ise:


Bir tarafı açık, bir tarafı koyu. Karıştırarak kendi cilt renginize uygun bir renk elde edebilirsiniz. Kremsi yapıdalar, dağıtılmaları zor değil fakat gün içinde çizgilere dolma yapabilir.


Bence bu ürünün en büyük artısı rengini ayarlayabiliyor oluşunuz. Ben bunu parmaklarımla uygulayıp hemen yediriyorum, kremsi ürünlerde fırçayla uğraşmaya üşeniyorum.

Burada da karşılaştırma fotoğrafı var. Ben fiyatına göre ortalama bir ürün olduğunu düşünüyorum. Göz altımı mükemmel bir biçimde kapatmadı fakat yine de bir düzelme meydana geldi. Buyrun karşılaştırma fotoğrafı, üst taraf sadece nemlendirilmiş, alt taraf ise nemlendirici+kapatıcı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder