3 Nisan 2013 Çarşamba

Maybelline Fit Me Concealer

Merhaba

Bugün konumuz maalesef Türkiye'de satışa sunulmayan Maybelline'in Fit Me serisinin kapatıcısı. Belki yurtdışında yaşayan izleyicilerim de vardır diye yazmak istiyorum.

Ambalajı pek çok concealerda olan türden bir ambalaj. Süngerli bir aplikatörü var. Aslında basit de olsa ambalajda kullanılan siyah bence çok daha şık durmuş tabir-i caizse daha class göstermiş.


Bu kapatıcı günlük, doğal bir kapatıcı. Süper bir kapatıcılığı yok ama günlük olarak bana yeterli geliyor. Yapısı ne çok katı ne çok sıvı. Kolay dağılıyor. Ben genelde aplikatörüyle göz altlarıma pıt pıt dokundurup sonra MAC 217 fırçayla yayıyorum. Bu fotoğrafta koluma koyu görünse de göz altlarıma uyuyor. Zaten göz altlarınızda koyu halkalar veya morluk varsa cilt renginizden bir ton daha koyu bir kapatıcı seçmek her zaman daha verimli oluyor.


 Bu kapatıcıyı sürmeden önce altına nemlendirici kullanırsanız daha çok verim alırsınız aksi halde göz altlarınızı kurutur gibime geliyor. Kırışıklara dolmuyor. 

Bu da aradaki farkı görebilmeniz için. Üstteki fotoğraf sadece nemlendirici sürülmüş çıplak göz altım. Alttaki fotoğraf ise nemlendirici+concealer sürülmüş göz altım.



2 yorum:

  1. Merhaba blogunu kardelenin bloglaa destek calismasiyla buldum takipteyim benim blogumada beklerim :) theblondethings.blogspot.com

    YanıtlaSil