13 Şubat 2014 Perşembe

Cilt Tedavim 1. Yıl ve Son Zamanlardaki Cilt Bakımı Rutinim

Merhabaa :)

Bildiğiniz gibi 1 yıl önce, tam 20 Şubat'ta yüzümün içler acısı haline dayanamayıp doktora gitmiştim. Bana verdiği cilt ürünlerini buradan okuyabilirsiniz. Ama sadece yüzümün eski-yeni halinin karşılaştırmasını isterseniz buyrun :)




Son zamanlardaki cilt bakım rutinim ise bu :) Avene göz kremi hayatımda gördüğüm en bereketli ürün. Bitmiyor! En sağdaki Solante güneş kremi ise akneli ciltlere özel. Hem akne tedavisi yapıyor hem güneş ışınlarından koruyor :) Diğer ürünler ise bildiğiniz ürünler. Hepsinden gayet memnunum. Ağuatos-Eylülden beri doktorun verdiği ürünleri bıraktım (acnelyse ve isotrexin hariç, onlar ilaç, doktora tanışmadan kullanmayın). Bu rutinle devam ediyorum gayet memnunum. Hala sorunlu olan birkaç yere ise o ilaçlardan sürmeye devam ediyorum. Mutluyum :)



Sevgiler :)

4 yorum:

  1. acnelyse ve isotreksin verdiğin tıktıkın neresinde bulamadım emmeeeeee ; gerçek şu ki eğer cildinin son halini bunlara borçluysan peki bende neden işe yaramadılar?? hayır...harcama konusunda senden eksik kalır yanım yok biodermalar,shiseidolar, clinikler havada uçuşuyo ama yok!!! vermeyince mabud; neylesin ben deniz mero ?!?!?!? dipnot: kızımla yaşıtsın ve 2 sene öncesine kadar misss gibi cildim varken 35inden sonra çevreye verdiğim rahatsızlığa mı yanayım; döktüğüm paralara mı; yoksa o paralarından geriye yüreğimde kalan cam kırıklarına mı ?!?!?!? üfff çok kafanı ütüledim yavrucuğummm.... ana meseleye dönersek: isotreksin ve acnelyse sende hangi aşamada işe yaradı ???? mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar tıktık'ta yok çünkü henüz kullanmaya başlamamıştım :)
      Nisan gibi önce doktorun daha hafif olduğunu söylediği isotrexin ile Mayıs gibi de daha ağır olduğunu söylediği acnelyse'i kullanmaya başladım. Bence isotrexin daha etkili ama :)
      Yani yaklaşık 9 aylık bir süreçte, düzenli kullandımda bu sonucu aldım. Kesinlikle cildi çok temizlemek çok önemli, hiç ihmal etmedim.
      Döktüğüm paralar benim de hala içimi acıtsa da, yapacak bir şey yok =)

      Sil
  2. Gerçek bir ilerleme olmuş, harika! Ben de üç beş yıl kadar önce Acnelyse kullanmıştım ama yarım bıraktım.. Fotoğrafları gördükten sonra pişman olduğumu söylemeliyim :))

    Yeni Bloggerım, bana da beklerim :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstikrarlı ve sabırlı kullanım gerçekten önemli :)
      Takip ettim blogunuzu =) başarılar dilerim.

      Sil