30 Kasım 2013 Cumartesi

MAC Mineralize Skinfinish Natural - Dark

Merhabalar

Bugün benim geçen yıl 23 Nisan'da aldığım, ilk kontür ürünümden bahsedeceğim.

Kontür ürünü ama, kontür yapmıyorum. Çünkü kontür yapmıyor, kendisi turuncumsu. Kontür için ideal değil.


Klasik MAC kabında. MAC ambalajlarını seviyorum. Sade ve şıklar. Kabından bile ne kadar turuncu olduğunu anlayabiliyoruz aslında. Acemilik işte.



Damarlı bir yapısı var. Kalıcılığı klasik MAC kalitesinde - gayet iyi. Pigmentasyon ise çok çok mükemmel değil, fırçayı bir kaç kez gezdirmeniz gerekiyor. Açıkçası bir daha almam.



Ben bunu Flormar'ın sentetik allık fırçası ile çok makyaj yapmadığım zamanlarda yüzüme renk gelsin diye genişçe kontür bölgelerine, dağıtılmış bir biçimde sürüyorum. Eğer dudakları veya gözleri makyajda ön plana çıkardıysam da, allık olarak hafifçe kullanıyorum.

Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder