16 Ekim 2013 Çarşamba

Riri Hearts MAC Koleksiyonu - Talk That Talk Ruj ve 2 Makyaj Örneği

Selamlar

Blog hayatımda en taze yazdığım post bu herhalde. Fotoğraflar sadece 15 dakika öncesine ait :) Bu ruju Cumartesi günü aldım fakat gündüzleri bir türlü fotoğraflamaya vakit bulamadım. Hemen gece bir ışık sistemi kurup bu ruj mağazalarda tükenmeden yazmak istedim. Fotoğraflar gerçeğe çok yakınlar =)

Bu ruj Rihanna'nın MAC işbirliğiyle hazırladığı koleksiyondan en koyu renkteki ruj. Ayrıca Rihanna'nın albümlerinden birinin adını taşıyor aynı zamanda. Hem ambalajlarda hem de rujun üzerinde RiRi'nin imzası var.



Gördüğünüz gibi epey koyu bir renk. Kombinlemesi ve kullanması zor.


İlk sürüş darbesinde kesinlikle renk vermiyor. Üzerinden birkaç kere bastırarak geçmeniz lazım. Yaklaşık 5-6 kez. Retro Matte olduğu için çok kuru bir yapısı var, dudaklarınızın nemli olması lazım. Ama çok nemli de olmaması lazım, çünkü çok nemli bir şey sürdüğünüz zaman renk vermesi çok daha zor oluyor ve bu durumda üstünden 10-12 kez geçmek durumunda kalıyorsunuz. Ortalama bir nemlendirici kullanmak şart. Dudaklarınız çok pütür pütür ise de dudak peelingi yapmak lazım yoksa istenmeyen bir görüntüyle karşılaşabilirsiniz. Kalıcılığı her Retro Matte ruj gibi çok yüksek.

Bu ruju bir günlük bir de ağır bir makyajla kombinlemeye çalıştım. Buyrunuz:

Kaşlarımı Naked Basics'ten (son fotoğrafta göreceğiniz numara 1) Naked 2 rengi ile doldurdum. The Balm Put A Lid On It far bazını tüm göz kapağıma sürdüm. Sonra L'Oreal Infallible farlardan Hourglass Beige rengini crease bölgesine kadar sürdüm. Çok ışıltılı olduğuna karar verince de Balm Jovi paletten Adagio (numara 4) ile dengeledim. The Balm Schwing eyelinerımı kirpik dibine çok yakın bir şekilde sürdüm, kirpiklerimi kıvırdım ve Maybeline Rocket maskarayı sürdüm.



Yukarıdakilere ek olarak sadece Naked Basics paketten Crave rengini (numara 3) üst göz kapağıma ve alt kiprik dibine yaydım. Faint rengi ile de (numara 2) crease'i yumuşatıp MAC 217 fırçayla iyice dağıttım.



Ten Makyajı:

Benefit Porefessional'ı baz olarak sadece gözeneklerimin yoğun olduğu kısımlara, Sephora makyaj bazını tüm yüzüme uyguladım. L'Oreal Lumi Magique fondöteni Sephora 45 numaralı fırça ile yüzüme iyice yedirdim. MAC Pro Longwear concealer'ı göz altlarıma uyguladım (tester). The Balm Bahama Mama'yı MAC 129 fırça ile yüzüme keskin bir şekilde uyguladım, MAC Lightscapade'i de aydınlatıcı olarak aynı fırça ile uyguladım. Inglot 1SS fırça ile de Rimmel Stay Matte pudramı çok ince bir kat halinde tüm yüzüme sürdüm.




Sevgiler :)



2 yorum: