2 Mart 2013 Cumartesi

Tipik Bir Gece Makyajı Örneği


Hayat sevince güzel, sevince tatlı günler. Bir kuşu, kelebeği, bir taşı sevin yeter.
Merhaba

Sosyal mesajlı girişimi de yaptıktan sonra başlıyorum.. Geçen akşam kafama esti. Daha doğrusu kafama esmedi. Estirdiler. Rihanna'nın Grammy makyajını gördüm ve ne hoş olmuş dedim. Denemeye çalıştım ama daha özgün bir şey çıktı ortaya sanırım. Benzedi mi. Bilmiyorum. Objektif olamayacağım.

Geceydi, üşendim. Çok ürün kullanamadım, mükellef 4/4'lük bir makyaj olmadı. Denedim sadece.

Make Up Forever HD fondötenle cildimi düzeltmeye çalıştım ama olmayınca olmuyor. Neyse, sonra theBalm Bahama Mama ile hafif bir kontür yaptım. Gözlerde de Inglot'un far bazıyla göz kapaklarımın rengini dengeledim ve Flormar diplinerımı çektim. Sonra Dior Blackout rimelle kendi kirpiklerimi belirgileştirdikten sonra Duo yapıştırıcımla Inglot 76S kipriklerimi yapıştırdım. Burts Bees lip balmımı sürüp Balm Jovi paletteki Vanilly (normal olarak da Mia Moore) rengini de fırçayla dudişlere sürdüm. Bitti gitti. Yazınca çok gözüküyor ama toplam 6-7 dakikamı falan aldı. Kiprikler biraz uzun gelmiş benim cücük gözlerime. Onları keseceğim.

Buyrunuz aşağıda da tipsiz mi tipsiz ben.

Gözler kalbin aynasıysa Allahım bendeki nasıl bir kalp.

Bu Bronzer çok güzel ya. Mac MSF Dark'ı sollar.


Lütfen alttaki fotoğrafa 18 yaşından küçükler bakmasın. BAKMASIN. Bakın sorumluluk kabul etmiyorum sayın aileler.



Son olarak postun anlam ve önemini belirten şarkıyla kapanışı yapıyorum.

"BAŞTAN YARAT ELLERİMİ, BAŞTAN YARAT GÖZLERİMİ, BAŞTAN YAZ ŞU KADERİMİ, TANRIM BENİ BAŞTAN YARAT"

2 yorum:

  1. Ne kadar şirin bi yüzün var senin ya!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimm. O bakan gözlerin güzelliği :)

    YanıtlaSil