5 Mart 2012 Pazartesi

Mim II

Sevgili powderpuff beni taglemiş çook önce. Anca şimdi yapma fırsatı bulduğum için kendimden utanıyorum! Hemen yapıyorum ve kendisinden özür diliyorum..


1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
Rimel, gözlere kesinlikle anlam katıyor bence.
2-Sizi en sinir eden insan tipi hangisi?
Burnu kalkık.
3-Hayatınızın sonuna kadar ya sadece Tv seyredebilirsiniz ya da sadece  internet kullanabilirsiniz, hangisi?
İnternet. Çünkü internetten tüm programları ve dizileri izleyebilirim zaten :)
4-En sevdiğiniz renk nedir?
Mor.
5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?
Hayır. Kapağı en güzel hangisi görünürse gözüme onu alıyorum.
6-En sevdiğiniz You Tube kişileri kimler ?
Pumpkin kesinlikle :)
7-En sevdiğiniz tatil mekanları nelerdir?
Bodrum.
8-Ciddi manada tutkulu olduğunuz hobileriniz var mı?
Köpek yarışmaları.
9-Takıntılarınız var mı?
Takıntıdan sayılıyor mu bilmem ama istediğim mutlaka olmalı.
10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?
2. bir evlat :)
11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız?
Çocuğumun kollarına koşarım :)


Çok teşekkür ederim powderpuff.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder