10 Aralık 2011 Cumartesi

Mim


Sevgili Uzun İnce Kıvırcık beni mimlemiş, ödüllendirmiş :) Çok mutlu oldum..

1- Her türlü hayvanı çok severim. Ama köpekler, özellikle Pekingeseler başka. Hatta tek hayalim bir sürü pekem olmasıdır.
2- Lakap takmayı acayip severim.
3- En çok cinayet romanları severim.
4- Kafmda çok kurarım herşeyim planlıdır, istemediğim gibi gidince sinirden ağlarım.
5- Acayip hırslıyım. Birşey istiyorsam olmalı arkadaş!
6- Çalışmadığım herşeyi çalıştıklarıma göre daha iyi yaparım.
7- Hayatta en nefret ettiğim şey çalışmaktır. Her türlü şeyi çalışmaktan nefret ederim.

Efenim benim ödüllendirdiğim bloglar:

-Makyaj Çantam
-Uzun İnce Kıvırcık
-Tannesi
-Justuntitled
-Lens Makyaj
-Elanor Tiwele
-Ojem Rujum Rimelim
-Deep Beauty
-Makyaj Günlüğü
-Mavi Ojeli Kız

Hepsini ödüllendirdim fakat bu mimi yapmak isteyen her bloggera yolluyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder