8 Ağustos 2011 Pazartesi

Pazar günü Alışveriş günü!

Pazar günü biiir güzel alışveriş yaptım efenim :) Şimdi de sizinle paylaşıyorum...

FlorMar kioskundan bu 4 güzeli kaptım :) 423 yani bebek mavisi ojeyi KoKoŞ TuBiŞ'te görmüştüm hemen kaptım. Pembe çok hoş bir pembe ne çok açık ne de çok cırt hoşuma gitti onu da kaptım :) Uzun zamandır bordo oje istiyordum onu da hemen aldım :)) FlorMar dipliner ikinci tüpüm. Harika bence yakında bahsedeceğim :)

Koton'dan bu iki güzelliği de kaptım hemencecik...

Mavi'de takılarda indirim varmış. Kaçırılır mı :) Siyah olan gözlük şeklinde kolye. Sol göz 2.5, sağ göz 1.25 olan biri olarak bence gerçeğine daha çok ihtiyacım var :)


Yağlı bir cildim var ve şu ter emici kağıtlardan çok merak ediyordum hemen onu da kaptım Watson's'dan. Pamuğum bitiyordu hemencecik onu da alıverdim.


Canım daha çok alışveriş istiyor. Kısa zamanda tekrar Kozzy avm'ye koşup alışveriş yapacağım. Özellikle oje! 1 yıl öncesine kadar oje miii? Iyy asla sürmem diyordum halbuki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder