5 Ağustos 2011 Cuma

Nivea Oxygen Power Cilt Temizleyici

Makyaj yapmayı sıklaştırdıktan sonra artık sadece makyaj temizleyiciyle olmayacağını ve bir cilt temizleyiciye ihtiyacım olduğunu farkettim. Cildim yağlı, bol sivilceli bol siyah noktalı bir cilttir. Bunu ilk zamanlar aldığımda aceleyle almıştım ve normal ciltler için olanını almıştım (memnun kalmaya devam edince almaya devam ettim).
Bu temizleyiciden memnunum. Cildimi aşırı germiyor, iyi temizlediğini düşünüyorum ama maalesef cildimi toniklediğim zaman kalıntılar az da olsa pamuğa geliyor. Kıssadan hisse bu temizleyiciden memnunum ama bir daha almayacağım çünküü yeni şeyler denemek istiyorum :) İlk sırada Neutrogena'nın pembe greyfurtlu temizleyicisi var. Hadi bakalım çabuk bitsiin. Yarısından az kaldı zaten bu fotoğraf çok önceden kalma :)


2 yorum:

  1. canım,blogun hayırlı olsun,sevrek takip edicem blogunu. Bu jelden bende kullanmıştım ilk tüpte çok beğenmiştim ikinci alışımda sevmedim.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorumm! :))
    Aynen! ilk tüpe bende çok sevdim, bu ikincisi. Ama farklı birşey deneyeceğim artık. Sanırım zamanla daha da tecrübelendiğimizden artık yeterli gelmemeye başlıyor :))

    YanıtlaSil